tisdag 3 mars 2009

Utmanad!

Jag har blivit utmanad av Ayla.

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4.Vad står det?
"Åh, här är en sak till" sade Billy och plötsligt lutade han sig tillbaka med ögonen slutna.

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Vardagrumsbordet

3. Vad såg du senast på TV?
Desperate houswifes, just nu

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?
21.22 (Nästan! 21.22 var den)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Tv:n

6. När du senast var ute, vad gjorde du då?
Gick hem från spinningen för en timme sedan ungefär, pratade med Jessica.

7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen?
Desperate

8. Vad har du på dig?
Mjukisbyxor och linne.

9. Drömde du något inatt?
Inte vad jag kommer ihåg.

10. När skrattade du senast?
I eftermiddags på jobbet.

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Speglar, ljuslyktor, två högtalare

12. Har du sett något konstigt på sista tiden?
Ja, det var en tjej som hade klänning i dag på spinningen, det tyckte jag var lite konstigt!


13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Skoj!

14. Vilken var den senaste filmen du såg?
Changeling.

15. Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då?
Hus! Nya kläder och resa!

16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om:

Vaddå som inte folk vet om? Vilka räknas in till folk?
Jag kan berätta att jag och min halvsyster räknade alla namn i skolkatalogen en helg... lite onödigt vetande sådär. Det vet iofs folk, och nu vet du också det! =)

17. Tycker du om att dansa?
Ja.

18. George Bush?
Näe...

19-20.Vad ska dina barn heta,pojke respektive flicka?
Äh, det behåller jag för mej själv ett tag till.

21.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Absolut!!

22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Thank god youre here! (Hahaha, näe jag vet inte!?)

23. Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor?
Mamma
Anna
Karin
Leila bakar

Inga kommentarer: