onsdag 18 mars 2009

Min dag i matbilder!

Frukost på flygplanet. Kaffe, mackor, leverpastej, gurka, philadelphiaost, lingonyoghurt (mycket god) och apelsinjuice.

[Här hade vi kunnat ha en bild på chilimarinerad kyckling med bönbulgur och rödlök- och gurktzatziki. Men det känns lite pinsamt att dra upp mobilen och fota maten när man sitter och lunchar med folk man inte känner. Man får hejda sej ibland! =) ]


Strövar runt och dreglar i Hötorgshallen.


En ny bok och oliver från hötorget i väntan på flyget.

//Hanna




4 kommentarer:

Anonym sa...

Trillade in på din blogg igår när jag googlade chilipesto.
Vilken superfin blogg du har! Kommer definitivt fortsätta att följa den och dregla över alla goda recept!

Anonym sa...

Jag bor ganska nära city och bara älskar att strosa runt i hötorgshallen.. De har så mycket mat där så man blir alldelses glad!! :) Och grattis på 25-årsdagen förresten!!

Anonym sa...

Jag hatar flygplansfrukost (förutom den där lingonyoghurten från Valio). Och jag ÄLSKAR saluhallar!

Anonym sa...

Jättekul idé, med en dag i matbilder. Det ska jag också försöka fota någon gång!

Många hälsningar från fröken Dill