fredag 20 mars 2009

Kanonkväll!


Vilken härlig dag det var igår!! Från det att jag klev upp tills att jag gick och la mej!! Efter jobbet kom Dennis och Therese förbi på en kopp kaffe och sedan for jag och Joel till Lilla Siam och käkade en supergod middag. Vart vegetariska vårrullar och friterade fiskkakor till förrätt sedan tog jag en gryta med fläskfilé, ananas, thaibasilika och röd curry medans Joel tog laxspett.

Efter middagen gick jag upp till lillebror för presentöppning och sedan kom Jessica och Gabriella. Vi började med en drink på Pause, fortsatte med en öl och nachotalltrik på Simon och Victor och avslutade med cider och dans på Plaza... Det var en kanonkväll, tack tjejer!!

Kvällens roligaste: Presentöppningen hos Niklas. Medans jag öppnade det första paketet så stod Jessica och berättade att hon hade sprungit runt på Ikea och letat efter en salladsslunga till mej, eftersom hon visste att jag ville ha en, men att hon inte ens visste hur en sådan såg ut. När det var dags att öppna andra paketet stod jag och vevade med handen ovanför paketet och skojade om att det var en salladsslunga... jag vet inte varför jag gjorde det för det var inte alls vad jag trodde att det var, jag hade inte önskat mej någon sådan av honom. Men det var det!! Hahahhaha!! Värsta deluxmodellen var det, här ska slungas sallad! =)

Kvällens minus: Jag vet inte riktigt om jag gillar det här med att vara 25.. Uppenbarligen orkar man inte alls lika mycket som när man var 24. Strax innan ett började jag leta mej bort till garderoben för att fara hem, ögonen var alldeles grusiga och jag gäspade hela tiden. Och i morse klev jag upp kvar över åtta. :O Vad är det här!? ;)

//Hanna

3 kommentarer:

Anonym sa...

maten ser sjukligt god ut =)

Sara sa...

hahah jag garvar fortfarande:D

Hanna sa...

Carolina: Det var den! =)

Sara: Hahahah, det var klockrent!